ICT-beheer kost tijd,

het niet doen maakt je kwetsbaar

Zullen wij het anders voor je doen?

Snel en dienstbaar!

Service zoals je verwacht van een sterrenrestaurant, gewoon bij je ICT-dienstverlener!

Veiligheid voorop

We doen geen concessies op het gebied van ICT-beveiliging.

Geen onnodige downtime

Maak goed gebruik van je werkdag! Wij zorgen ervoor dat je systemen buiten werktijden up-to-date gehouden worden.

Jouw complete ICT-beheerder

  • Altijd expertise binnen handbereik


  • Op- en afschalen naar jouw behoeften
  • Security altijd inbegrepen


  • Altijd één vast aanspreekpunt voor jouw vragen
  • Duidelijke en transparante communicatie

ICT-beheerder uitgelegd

Wat kun je verwachten van ICT-beheer?

Zorgeloze WIFI op kantoor

Niets is vervelender dan een haperende teamsmeeting. Jij wilt geen gezeik met je WIFI-bereik! Wij zorgen ervoor dat je in elk hoekje van kantoor goede verbinding hebt!

Bescherming tegen hackers

Geavanceerde monitoringsoftware in combinatie met next-gen antivirussoftware, helpt ongeregeldheden in jouw netwerk voorkomen, opsporen en verhelpen.

Microsoft 365 applicaties

De applicaties van Microsoft 365 zitten standaard in je pakket! Hiermee kan je overal en altijd aan het werk. Samenwerken wordt nog eenvoudiger doordat je tegelijk aan één bestand kunt werken!

Geen gezeur met je printer, beamer of smartphone

Support stopt niet bij laptops en PC's. Ongestoord werken zonder printproblemen of met je smartphone bij je bestanden kunnen. Ook dit wordt allemaal voor je geregeld!

Nieuwe medewerker

Elke nieuwe medewerker verdient een goede werkplek! Een laptop, telefoon, een extra scherm of gewoon nieuwe inloggegevens? Jij vraagt, wij draaien! Alles wat je nieuwe medewerker nodig heeft voor de eerste werkdag, waar jij wilt, wanneer je wilt!

Altijd een Plan B met periodieke back-ups

Je hoopt ze nooit nodig te hebben. Mocht je onverhoopt toch dataverlies leiden, dan zijn er altijd nog de externe back-ups die er voor zorgen dat je binnen notime weer aan het werk bent.

Veel gestelde vragen.

Hoe pakken jullie de beveiliging aan?

Wij regelen de beveiliging voor je en jij mag ons controleren!

Wat houdt het precies in dat je ons mag controleren en is dat niet veel werk? Dat valt wel mee! Je ontvangt van ons iedere maand een rapportage met de ongeregeldheden wij hebben gedetecteerd. Daarnaast leveren we ook nog een rapportage waarin wij vertellen hoe we jouw systemen beter beveiligd hebben. Het enige wat jij dus hoeft te doen is hier een keer per maand even kritisch naar kijken!

Hoe snel kan ik overstappen op ICT-beheer van Araneo-IT?

We begrijpen dat je zo snel mogelijk wilt overstappen en wij hebben je er ook graag volgende week al bij! Maar in een week gaan we het samen niet redden helaas. Wat kan wel? Om een echt antwoord te kunnen geven zullen we eerst samen naar jouw situatie moeten kijken en een planning moeten maken. Maar om je toch een idee te geven van de gemiddelde instap tijd hier wat indicaties.

Bedrijven tot 15 personen kunnen in 30 dagen

Bedrijven tot 25 werknemers kunnen in 45 dagen

Meer dan 25 medewerker kijk dan eens bij werkplekbeheer

Hoe kunnen we een contract bij Araneo-IT afsluiten?

Gemakkelijk! Neem gewoon contact op via een van de contactknoppen en we bespreken graag de details van een servicecontract met je.

Zijn er verborgen kosten bij jullie diensten?

Nee, we streven naar transparantie. Wij rekenen nooit kosten voor het opstellen van een offerte of voor het plannen van een intake. Alle kosten worden duidelijk gecommuniceerd in onze offertes, zodat je precies weet waar je aan toe bent. Benieuwd naar wat het ongeveer gaat kosten kijk op onze prijzenpagina

Wat kost een systeemmigratie bij Araneo-IT?

De kosten van een migratie kunnen variëren en zijn afhankelijk van de omvang en complexiteit van het project. Gemiddeld kost een migratie voor:

een bedrijf tot 15 werknemers €105,- per werkplek

een bedrijf van 25 werknemers €95,- per werkplek

Meer dan 25 medewerker kijk dan eens bij werkplekbeheer

Hoe werkt de communicatie als ik een vraag heb?

Je kunt altijd contact opnemen met ons supportteam voor directe assistentie. Hoe je dit doet? Heel gemakkelijk! Bel, mail of (Whats)app ons en wij assisteren je bij je supportvraag!


Naast de directe assistentie die soms nodig is, kan je natuurlijk ook gewoon een vraag of meer hulp nodig hebben. Om deze reden hebben wij de "vraag maar raak service". Hier kan je gebruik van maken via de chat maar, het is ook mogelijk om een afspraak in te plannen. Door dit te doen krijg je 15 tot 30 minuten de onverdeelde aandacht van één van onze collega's!

Waar kan ik handleidingen met betrekking tot onze service vinden?

Je kunt alle relevante uitleg en communicatie betreffende je ICT-omgeving vinden in ons klantenportaal. Tijdens het migratietraject leggen we je alle ins en outs uit van het portaal.

Wat is de responstijd voor jullie ICT-support?

Doordat wij een 24/7 supportteam hebben, reageren we snel op noodsituaties. De exacte responstijd kan echter variëren afhankelijk van het supportniveau dat je kiest.

Voor wie is ICT-beheer niet?

Wanneer je denkt dat jouw bedrijf geen risico loopt op datalekken, gehacked te worden of wanneer je verwacht dat het allemaal wel losloopt, is het uitbesteden van ICT-beheer niet de juiste keuze.

BLOG CATEGORIEËN

SOCIAL MEDIA

ARANEO-IT

Voor alles een oplossing

Snel en dienstbaar! Service zoals je verwacht van een sterrenrestaurant, gewoon bij je ICT-dienstverlener!

Start een chat